今個年廿九同honey過左澳門"度假"

雖然澳門並唔遠, 但係我都當正今次係一個trip,
盡情享樂, 迎接新一年

原本只係諗住玩2日, 結果住左2晚先返,
哈哈, 去旅行除左影相, 仲會買野嘅!

人人去旅行都買"鉅記", 我都有,
不過咁普通嘅野我就唔影相啦!
反而想介紹下一隻泰國牌子
~ NARAYA~

平時香港都見有好多人用,
YAHOO BID都有N個賣家,
不過以後大家可以多個選擇,
去澳門旅行之餘, 再去NARAYA掃貨!

依間NARAYA座落於威尼斯人度假村
2212號舖
電話: +853 2882 8674
營業時間:星期一至星期日
早上十時至晚上十一時
我每一次黎都會買幾個返香港
一來佢款式多過YAHOO BID,
二來價錢唔係比泰國貴好多
所以一試無妨, 再買都唔縑多!!!
今次我就買左依幾款啦!



 依個袋好實用, 可以側揹, 內有暗格
價錢: $129 (其實佢係粉紅色, 不過影出黎白左)




跟住依個, 夠晒大, 可以放我整指甲嘅PRODUCT,
停面有手挽, 好型! 入面仲係膠面, 方便清潔!!
價錢: $63



最後依個, 千鳥大包包, 好啱去旅行用, 肩帶好好揹,
揹重野都唔痛, 入面好大, 可以放2日旅行要用嘅野,
下次我去玩又有新袋用啦!
仲可以用黎做狗袋, 放我隻寶貝去出海玩!!
價錢: $162

3個袋 TOTAL: $354. 好抵!!!

聽日我會再放澳門之旅嘅相, 同埋介紹新酒店: 新濠天地,
千祈唔好錯過啦!!!

留言