試用分享~~ 第一件用完會鬧嘅ANNASUI


一向我都有用開annasui嘅product,
因為佢外型靚, 又有香味, 好吸引我買完一次又一次,
不過今次我用佢地嘅新PRODUCT就用到我發脾氣!

其實今次佢地送比我嘅係sample細支裝,
不過試左好幾次, 效果都係一般,
所以同大家分享下, 等你地唔好晒錢去買!

試用產品: Annasui Super Mascara Volume Up 黑色 001號
產品介紹: An extra-ordinary mascara comes with ultra strong power Separates & coats each individual lash from root to tip Gives maxi-volume lashes in fullness & length Contains special formula to protect & strengthen the lashes No flaking. Provide day long lasting results Your eyes visibly look bigger, bolder & charming
根據BABLEFISH英譯中後:
非凡染睫毛油來與超強的力量分離& 塗上從根的每條單獨鞭子打翻給在豐滿度&的最大容量鞭子; 長度包含特別慣例保護& 加強鞭子沒有剝落。 顯然地提供天持久結果更大您的眼睛的看起來,更加大膽的& 迷住(英譯中有點怪怪)
不過, 簡單來說就是每一根捷毛都會被包住, 不會剝落, 很豐滿

試用前:







我D眼睫毛都好深色, 但好直, 唔算長(請原諒我無化妝)

用左第一層後:



睇落真係有長左同濃密左, 不過大刷頭, 畫到出晒界!
而且夾捲左都無用, 一塗左MASCARA立即重到由捲變直, 不用2秒!!!


其實每一條睫毛都好分明, 但係有粒粒



塗多一層, 眼睫毛更加直, 捲左幾次都捲唔起, 軟LA LA咁!!

最後比較多一次





 總結:
捲曲度:   (真係感覺唔到有捲曲LOR)
濃密度: (可以接受, 不過有好多其他牌子濃密過佢)
價錢: (以咁嘅質素賣$220, 真係唔抵)

以上為本人意見, 只供參考, 謝謝捧場!!!
 

留言